הפקת דוח bdi

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #6430
      אייל
      אורח

      יש לי bdi שלילי ואין לי מושג למה. אמרו לי שאפשר לבדוק אצלם מה הבעיה. אפשר לקבל הסבר לגבי הפקת דוח bdi ואיך רואים שם מה הבעיה שלי?

    • #6437
      guy
      מנהל בפורום

      RE: הפקת דוח bdi

      שלום אודי,

      הפקת דוח bdi ניתנת לביצוע באופן עצמאי ובזול בקישור זה. הפקת דוח bdi עולה כ- 39 ₪ נכון ליוני 2022.

      bdi מזמינה את נתוני האשראי של הלקוח ממאגר נתוני האשראי של בנק ישראל, מעבדת אותם ומכינה מהם דוח עצמי שכולל חיווי אשראי ודירוג אשראי של הלקוח.

      הדוח העצמי של bdi תוכנן כך שתוכל למצא במבט אחד היכן קיימים נתונים שליליים (bdi שלילי) שעלולים לגרום לבעיות בבקשה הלוואה או אשראי חדש.

      הדוח מציג תמצית של נתוני האשראי שלך בעזרת אינדיקטורים צבעוניים (ירוקים/אדומים). כל אינדיקטור אדום מציין bdi שלילי שיש לבדוק אותו לעומק.

      בנוסף לאינדיקטורים מכיל הדוח העצמי את דירוג האשראי ו- חיווי האשראי שלך שהינו למעשה הנתון החשוב ביותר לבקשה שלך להלוואה.

      טיפ: דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל ישלח ישירות לאמייל, אך הדוח העצמי של BDI יוצג על המסך בלבד. כדי לשמור אותו למחשב יש ללחוץ על לחצן 'הורד דוח' בכותרת הדוח.

      <ו>כך נראה הדוח העצמי:

      הפקת דוח bdi

      בחלקו הראשון של הדוח תוכל לראות את האינדיקטורים שמציגים את תמצית נתוני האשראי שלך. אינדיקטור ירוק מציין נתונים טובים בעוד שאינדיקטור אדום מצביע על נתונים שליליים (bdi שלילי)

      דוח עצמי BDI - אינדיקטורים

      האינדיקטור 'מובהקות לאי פרעון לעניין חיווי' הינו חיווי האשראי שלך. אינדיקטור אדום משמעותו חיווי אשראי שלילי שהינו המלצה לא לאשר לך הלוואה חדשה.

      אינדיקטור חיווי אשראי

      בהמשך הדוח תוכל לראות גם את דירוג האשראי שלך ובסמוך אליו הסבר מילולי על הגורמים העיקריים שהשפיעו עליו. אם אתה מחפש היכן הבעיה שלך – פה תוכל למצא את התשובה.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.