מאגר נתוני אשראי בנק ישראל

דירוג אשראי ודוח נתוני אשראי פורומים דוח נתוני אשראי מאגר נתוני אשראי בנק ישראל

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #5841
      יקי
      אורח

      איך מזמינים דוח של מאגר נתוני אשראי בנק ישראל ?

    • #5844
      guy
      מנהל בפורום

      RE: מאגר נתוני אשראי בנק ישראל

      שלום יקי,

      קל מאוד להזמין דוח ריכוז נתונים מ- מאגר נתוני אשראי בנק ישראל. מגיע לך לקבל דוח אחד בחינם פעם בשנה ודוחות נוספים בתשלום.

      הבעיה היחידה עם דוח ריכוז נתונים של מאגר נתוני אשראי בנק ישראל היא שהדוח מכיל כמות גדולה של נתונים ודי קשה להתמצא בו ולהבין אילו נתונים טובים ואילו שליליים.

      מסיבה זו עדיף להזמין את דוח ריכוז הנתונים לא מ- מאגר נתוני אשראי בנק ישראל אלא דווקא דרך בי די אי. הייתרון הגדול הוא שמי שמזמין דוח ריכוז נתונים מ- בי די אי מקבל ביחד אתו דוח עצמי שמקל מאוד להבין מה מצבך.

      הדוח העצמי מציג תמצית של נתוני האשראי בעזרת אינדיקטורים צבעוניים שמקלים מאוד את איתור הנתונים השליליים בדוח.

      כך נראה הדוח העצמי של בי די אי:

      דוח עצמי BDI

      בנוסף לאינדיקטורים מכיל הדוח העצמי שני דברים נוספים שאינם כלולים בדוח של מאגר נתוני אשראי בנק ישראל: חיווי האשראי שלך ודירוג האשראי שלך

      חיווי האשראי מוצג בעזרת האינדיקטור בשם 'מובהקות לאי פרעון לעניין חיווי' – אם הוא אינו בתחום הירוק יש לך בוודאות חיווי אשראי שלילי שיהווה מחסום בכל בקשת אשראי או הלוואה.
      תמונה פה

      הדוח העצמי של בי די אי אמנם עולה כ- 38 ₪ (נכון לנובמבר 21) אבל מספק תמורה טובה מאוד. ניתן להזמין את הדוח ישירות מ- בי די אי בקישור זה.

      טיפ: דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל ישלח ישירות לאמייל, אך הדוח העצמי של BDI יוצג על המסך בלבד. כדי לשמור אותו למחשב יש ללחוץ על לחצן 'הורד דוח' בכותרת הדוח.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.