דוח ריכוז נתונים בנק ישראל

דירוג אשראי ודוח נתוני אשראי פורומים דוח נתוני אשראי דוח ריכוז נתונים בנק ישראל

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #5535
      עדי
      אורח

      אנחנו מתכננים לקחת משכנתא בזמן הקרוב. איך אנחנו יכולים לבדוק דוח ריכוז נתונים בנק ישראל כדי לדעת האם יש לנו בעיה

    • #5549
      guy
      מנהל בפורום

      RE: דוח ריכוז נתונים בנק ישראל

      שלום עדי.

      בהחלט מומלץ להזמין ולבדוק דוח ריכוז נתונים בנק ישראל לפני בקשת משכנתא. למעשה – כדאי לעשות זאת לפחות חצי שנה לפני בקשת המשכנתא כדי שיהיה מספיק זמן לתקן בעיות ולשפר את הדוח.

      ניתן להזמין את הדוח מהאזור האישי במערכת נתוני האשראי. הדוח מכיל את כל נתוני האשראי שלך משלוש השנים האחרונות. כמובן שנדרש לבדוק גם את הדוח של אשתך. הסברים בנוגע לבדיקת דוח ריכוז נתונים תוכל למצא פה.

      למרות שמגיע לך לקבל דוח ריכוז נתונים בנק ישראל בחינם כל שנה, אופציה עדיפה היא להזמין דווקא דוח ריכוז נתונים עצמי (דוח עצמי) מ- BDI בקישור זה.

      BDI היא לשכת אשראי שבודקת עבור הבנקים סיכוני אשראי של אנשים פרטיים. הייתרון בהזמנת הדוח דווקא דרכה הוא שבנוסף לדוח ריכוז הנתונים תקבל מ- BDI גם דוח עצמי, דירוג אשראי וחיווי אשראי.

      בניגוד לדוח ריכוז נתונים בנק ישראל שמכיל כמות גדולה של נתונים גולמיים שקשה להבין מהם האם קיימת בעיה או לא, הדוח העצמי של BDI מציג תמצית של נתוני האשראי בצבעים ירוק-כתום-אדום כך שניתן לאתר בעיות ונתונים שליליים במבט אחד.

      לאחר שתזהה את הנתונים השליליים בעזרת הדוח העצמי תוכל לבדוק אותם ביסודיות ולחפש טעויות בעזרת דוח ריכוז הנתונים. אם נמצאו טעויות תוכל להגיש בקשה לתיקון מידע. הבקשה תיבדק, תוצאות הבדיקה ידווחו לך ובמידת הצורך – הנתונים השגויים יתוקנו.

      טיפ: דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל ישלח ישירות לאמייל, אך הדוח העצמי של BDI יוצג על המסך בלבד. כדי לשמור אותו למחשב יש ללחוץ על לחצן 'הורד דוח' בכותרת הדוח.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי





מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.