דוח אשראי בנק ישראל

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #5538
      רפי
      אורח

      מאיפה אפשר להוריד דוח אשראי בנק ישראל ומה כדאי לבדוק לפני שמבקשים הלוואה?

    • #5557
      guy
      מנהל בפורום

      RE: דוח אשראי בנק ישראל

      שלום רפי.

      ניתן להזמין דוח אשראי בנק ישראל (נקרא גם דוח ריכוז נתונים או דוח נתוני אשראי) דרך האזור האישי במערכת נתוני האשראי של בנק ישראל.

      הדוח מכיל את כל נתוני האשראי שלך משלוש השנים האחרונות. תוכל למצא הסבר בנוגע לבדיקת הדוח בקישור זה.

      למרות שמגיע לך לקבל בחינם דוח אשראי בנק ישראל פעם שנה אני ממליץ להזמין דווקא דוח אשראי מ- BDI בקישור זה בתשלום של כ- 36 ₪ (נכון למאי 2021).

      BDI היא לשכת אשראי שבודקת עבור ספקי אשראי רבים את סיכוני האשראי של לקוחות פרטיים. הייתרון הגדול בהזמנת דוח אשראי דווקא דרך BDI הוא שבנוסף לדוח אשראי תקבל מ- BDI גם דוח עצמי, דירוג אשראי וחיווי אשראי.

      דוח אשראי בנק ישראל מכיל כמות גדולה של נתונים גולמיים וקשה מאוד להבין ממנו האם קיימת בעיה בדוח או לא. לעומתו, הדוח העצמי של BDI מציג את נתוני האשראי בצבעים ירוק-כתום-אדום כך שקל מאוד לאתר בעיות ונתונים שליליים במבט אחד. בנוסף, הדוח העצמי של BDI כולל את חיווי האשראי ודירוג האשראי שלך!

      לאחר שתזהה את הנתונים השליליים בדוח העצמי תוכל לבדוק אותם לעומק בדוח האשראי מבנק ישראל. במידה ומצאת טעויות זכותך להגיש בקשה לתיקון מידע. הבקשה תיבדק, תוצאות הבדיקה ידווחו לך ובמידת הצורך הנתונים השגויים יתוקנו.

      טיפ: דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל ישלח ישירות לאמייל, אך הדוח העצמי של BDI יוצג על המסך בלבד. כדי לשמור אותו למחשב יש ללחוץ על לחצן 'הורד דוח' בכותרת הדוח.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי





מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.