בנק ישראל דוח אשראי

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #5718
      דנית
      אורח

      איך אנחנו יכולים להזמין מ בנק ישראל דוח אשראי לצורך יעוץ במחזור משכנתא?

    • #5721
      guy
      מנהל בפורום

      RE: בנק ישראל דוח אשראי

      שלום דנית.

      ניתן להזמין מ- בנק ישראל דוח אשראי (נקרא דוח ריכוז נתונים) בחינם, פעם בשנה, דרך האזור האישי במערכת נתוני האשראי של בנק ישראל.

      הדוחות (דוח נפרד לך ולבעלך) מכילים את כל נתוני האשראי שלכם משלוש השנים האחרונות. הסברים לבדיקת הדוחות תוכלי למצא בקישור זה.

      אם את מעוניינת בדוח למטרת יעוץ במחזור משכנתא יכול להיות שעדיף לך להזמין את הדוח דווקא מ- בי די אי.

      בי די אי היא לשכת אשראי שבודקת עבור הבנקים את סיכוני האשראי של לקוחות פרטיים. הייתרון בהזמנת דוח אשראי דווקא מ- בי די אי הוא שבנוסף לדוח ריכוז הנתונים תקבלי מ- בי די אי גם דוח עצמי, דירוג אשראי וחיווי אשראי.

      הדוח של בי די אי עולה אמנם כ- 38 ₪ (נכון ליולי 2021), אבל הוא עדיף בהרבה על דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל. תוכלי להזמין אותו מ- בי די אי בקישור זה והוא בהחלט שווה את מחירו.

      בעוד דוח אשראי של בנק ישראל מכיל כמות גדולה של נתונים גולמיים וקשה מאוד להבין ממנו האם קיימת בעיה בדוח או לא, הדוח העצמי של בי די אי מציג את נתוני האשראי בצבעים ירוק–אדום כך שקל מאוד לאתר נתונים שליליים במבט. בנוסף, הדוח העצמי של בי די אי כולל את חיווי האשראי ודירוג האשראי שלך ולשניהם חשיבות גדולה מאוד עבור יועץ המשכנתאות מפני שיש להם השפעה גדולה על הריבית שאתם יכולים לקבל.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי





מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.