דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל

דירוג אשראי ודוח נתוני אשראי פורומים דוח נתוני אשראי דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #6314
      מרי
      אורח

      שלום. יועץ המשכנתאות אמר לנו שמומלץ לבדוק את דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל שלנו לפני שנגיש בקשה רשמית למשכנתא. מה בדיוק צריך לבדוק בדוח?

    • #6343
      guy
      מנהל בפורום

      RE: דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל

      שלום מרי.

      אכן כדאי מאוד לבדוק דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל לפני הגשת בקשה למשכנתא. למעשה – רצוי לבדוק את הדוח חצי שנה לפחות לפני הגשת הבקשה למשכנתא כך שבמידה ומתגלות בעיות יהיה מספיק זמן לתקן אותן.

      זכרי לבדוק לא רק את הדוח שלך אלא גם של בעלך. למרות שאתם בעל ואשה לכל אחד מכם יש דוח נפרד, ובהחלט יתכן שבאחד יתגלו בעיות ובשני לא.

      ניתן להזמין דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל ישירות מהאזור האישי במערכת נתוני האשראי. מגיע לך לקבל דוח אחד בחינם פעם בשנה. הדוח מכיל את כל נתוני האשראי שלך/של בעלך משלוש השנים האחרונות. הסברים בנוגע לבדיקת דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל תוכלי למצא בקישור זה.

      פתרון עדיף בהרבה הוא להזמין דוח ריכוז נתוני אשראי (עצמי) דווקא מ- בי די אי. אמנם הדוח עולה כ- 39 ₪ (נכון לנובמבר 2021) אבל יש לו יתרון גדול על פני הדוח של בנק ישראל.

      בי די אי היא לשכת אשראי שבודקת סיכוני אשראי של לקוחות פרטיים עבור הבנקים. בניגוד לדוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל שמכיל כמות גדולה של נתונים גולמיים, הדוח העצמי של בי די אי מציג תמצית של נתוני האשראי בצבעים ירוק/אדום כך שניתן לאתר נתונים שליליים ובעיות נוספות במבט אחד. בנוסף לכך כולל הדוח העצמי של בי די אי את חיווי האשראי ו- דירוג האשראי שלך/בעלך.

      תוכלי להזמין את הדוח העצמי מ- בי די אי בקישור זה.

      במידה שתזהי נתונים שליליים בדוח העצמי שלך/בעלך תוכלי לבדוק אותם ביסודיות ולחפש טעויות בעזרת דוח ריכוז נתוני אשראי בנק ישראל שקיבלת לאמייל ביחד עם הדוח העצמי. ככל שתמצאי טעויות תוכלי להגיש בקשה לתיקון מידע. הבקשה תיבדק, תוצאות הבדיקה ידווחו לך ובמידת הצורך – הנתונים השגויים יתוקנו.

      טיפ: דוח ריכוז הנתונים של בנק ישראל ישלח ישירות לאמייל, אך הדוח העצמי של בי די אי יוצג על המסך בלבד. כדי לשמור אותו למחשב יש ללחוץ על לחצן 'הורד דוח' בכותרת הדוח.

      בהצלחה

      צוות המדריך לדירוג אשראי

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.